Pinneke bv, altijd beter!
Menu

Algemene leveringsvoorwaarden Pinneke bv per 1 juni 2020

home
1. Algemeen
1.1 Onder deze leveringsvoorwaarden wordt verstaan: Opdrachtnemer: Het bedrijf Praktijk voor natuurgeneeskunde Pinneke bv.
 
Opdrachtgever: De Contractuele wederpartij van de zelfstandig ondernemer en die de diensten afneemt van Praktijk voor natuurgeneeskunde Pinneke bv.
1.2 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Opdrachtnemer, op alle overeenkomsten die Opdrachtnemer sluit op alle overeenkomsten die hiervan het gevolg hiervan kunnen zijn.
1.3 Opdrachtnemer wijst de toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van Opdrachtgever van de hand.
1.4 De leveringsvoorwaarden kunnen in het loop van het jaar wijzigen. Gaat de opdrachtgever niet akkoord, dan kan de opdrachtnemer de diensten beëindigen of de diensten op basis van de oude leveringsvoorwaarden blijven aanbieden. 
2. Aansprakelijkheid
2.1 Je bent zelf verantwoordelijk voor het geven van de juiste informatie tijdens de behandelingen. Praktijk voor natuurgeneeskunde Pinneke bv kun je hiervoor niet aansprakelijk stellen.
2.3 Praktijk voor natuurgeneeskunde Pinneke bv is niet aansprakelijk voor de gevolgen van het advies dat je gekregen hebt.
2.4 Praktijk voor natuurgeneeskunde Pinneke bv behoudt zich het recht voor om u te weigeren wanneer u niet aan de voorwaarden voldoet of er zich niet aan houdt, zonder opgave van redenen.
3. Acceptatie
3.1 De Opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om Opdrachtgevers te weigeren.
3.2 Alleen Opdrachtgevers zonder zéér ernstige complicaties worden geholpen door de Opdrachtnemer.
4. Annulering of beëindiging van diensten
4.1 Indien er tijdens de behandeling een ziekte optreedt die invloed heeft op de behandeling van de Opdrachtgever en geen verdere behandeling plaats kan vinden bij de Opdrachtnemer, zal de behandeling per direct worden gestaakt door de Opdrachtnemer en worden overgelaten aan een fysiotherapeut en/of arts.
4.2 Bij annulering van een afspraak dient de Opdrachtgever tenminste 48 uur van tevoren af te bellen of te mailen.  Bij annuleringen binnen/buiten 48 uur behouden we ons het recht voor, de afspraak eventueel verminderd in rekening te brengen met een urenvergoeding van € 25,- Dit bedrag wordt bij een volgende afspraak verrekend of was vooraf verrekend. Bij het annuleren van een 'weeg'afspraak, een vacustep of slender you- afspraak,   vervalt het recht op deze afspraak. Restitutie van voorafbetaalde gelden is niet mogelijk. Gemiste of geannuleerde afspraken binnen een abonnement komen te vervallen en kunnen niet worden ingehaald. Abonnementen kunnen niet tijdelijk worden stopgezet of bevroren voor een periode langer dan 3 weken en dient minimaal 4 weken van te voren worden bekend gemaakt om administratiekosten ( € 19,50) te voorkomen. Bij een afwezigheid langer dan 3 weken, dient u het abonnement op te zeggen en bij eventuele hervatting € 19,50 administratiekosten te voldoen. Eénmaal per abonnemkentsjaar kunnen maximaal 3 gemiste weken worden ingehaald.
5. Betalingsvoorwaarden
5.1 De therapeutische behandeling dient te worden betaald ten tijde van de behandeling, middels een contante betaling.
5.2 Bij beëindiging van een therapeutisch traject, door de opdrachtgever, om welke reden dan ook, is geen restitutie van de gedane betaling mogelijk. Indien de opdrachtgever het behandeltraject vroegtijdig beëindigd, zal een beredeneerbare teruggave van de betaling aan opdrachtgever plaatsvinden, binnen 14 dagen nadat de opdrachtgever te kennen heeft gegeven dat hij het behandeltraject stopt. De hoogte van de teruggave wordt verantwoord door de opdrachtgever en is niet ter discussie.
5.3 Bij bestellingen van goederen uit de winkel gelden de normale Europese leveringsvoorwaarden.
6. Garanties
6.1 De Opdrachtnemer kan geen garantie geven dat de Opdrachtgever daadwerkelijk van de klachten afkomt tijdens de diensten die gegeven worden door de Opdrachtnemer.
6.2 De Opdrachtnemer garandeert een optimale inspanningsverplichting aan de Opdrachtgever. 
7. Geheimhouding
7.1 Gegevens over de Opdrachtgever zullen niet zonder toestemming van de Opdrachtgever worden verstrekt aan derden.
7.2 De Opdrachtgever mag geen van de diensten die de Opdrachtnemer geeft, verspreiden op welke wijze dan ook.
8. Klachten
8.1 De Opdrachtgever kan klachten schriftelijk of mondeling indienen bij de Opdrachtnemer.
8.2 De klacht dient zo spoedig mogelijk te geschieden, doch uiterlijk binnen 48 uur na constatering.
8.3 Op goederen die wij u hebben toegezonden rust Europese consumentenbescherming. Wij respecteren dat en zullen daarnaar handelen.
8.4 Indien opdrachtgever ontevreden is over de wijze van klachtafhandeling m.b.t. een natuurgeneeskundige consult, kan de opdrachtgever de klacht indienen bij de tuchtrrechtcommissie van de VBAG en de RBCZ.
9. Offerte
9.1 Een Offerte die wordt toegestuurd is een vrijblijvend aanbod.
9.2 Een Offerte die wordt verleend verloopt na 30 dagen na verzenddatum.
10. Tarieven en tariefwijzigingen
10.1 De Opdrachtnemer behoud zich het recht voor, om op elk willekeurig moment de tarieven te kunnen wijzigen, maar zal in alle redelijkheid dit tijdig kenbaar te maken aan de Opdrachtgever.
10.2 De nieuwe prijzen gaan in op elke vervolg dienst die nog niet betaald is door de Opdrachtgever.
10.3 Op prijzen op internet en/of  in folders, houdt de opdrachtgever zich het recht voor van type-, druk- of zetfouten.
11. Reclames en acties
11.1 Actieprijzen zijn alleen tijdens de gemelde actieperiode geldig.
11.2 De kortingen en acties zijn niet met elkaar te combineren.
12. Toepasselijkheid van de voorwaarden
12.1 De Leveringsvoorwaarden zijn ten alle tijden geldig bij welke dienst van de Opdrachtnemer dan ook.
12.2 Alleen schriftelijk overeengekomen in contractvorm tussen de Opdrachtnemer en de wederpartij kan uitzondering zijn van deze voorwaarden.
13. Toeslagen
13.1 Behandelingen op locatie hebben andere tarief en wordt er een reistoeslag in rekening gebracht.
14. Verplichtingen van de Opdrachtgever
14.1 De Opdrachtgever dient eerlijk te zijn over zijn over alle zaken die van invloed kunnen zijn om een juiste behandeling te geven.
14.2 De Opdrachtgever dient zich te houden aan de Leveringsvoorwaarden en de betalingsvoorwaarden.
15. Verplichtingen van de opdrachtnemer
15.1 De Opdrachtnemer is verplicht zich in te spannen voor de Opdrachtgever.
15.2 De Opdrachtnemer dient zich te houden aan de Algemene voorwaarden.
15.3 De Opdrachtnemer dient uw aantekeningen nauwkeurig te bewaren en niet te verstrekken  aan derden

16. Gegevens opslag
16.1 clientgegevens worden alleen bewaard op de netwerkschijf en op dvd op een externe lokatie.
16.2 De toegang tot de netwerkcomputer is beveligd met 2 wachtwoordschillen en een firewall.
16.3 Pinneke bv is geregistreerd voor het bewaren van persoonlijke gegevens door het CBP (centraal buro persoonsregistratie)
16.4 Bij wisseling van de netwerkcomputer zal de harde schijf fysiek worden vernietigd.
16.5 Een derde persoon heeft toegang tot de wachtwoorden in geval van overlijden door beheerder.
16.6 Na bedrijfsbeëindiging zullen de cliënten op de hoogte worden gebracht omtrent de opslag van de gegevens. Dit alleen indien de cliënt Pinneke bv tijdig op de hoogte heeft gesteld van het meest recente adres.
16.7 Pinneke bv bewaart minimaal 15 jaar uw gegevens op een externe locatie micddels een digitale datadrager.
​16.8 Pinneke bv bewaard geen gegevens op Ipad of Iphone. Op locatie wordt gewerkt middels een VPN verbinding


Pinneke bv
Parallelweg 10 
7694 AR  KLOOSTERHAAR
06 42435253
KVK: 08121430
​
  • contact
    • openingstijden
  • prijzen pinneke vitaal
  • Pinneke Vitaal
  • Pinneke gezondheid
  • contact
    • openingstijden
  • prijzen pinneke vitaal
  • Pinneke Vitaal
  • Pinneke gezondheid